fredag 5 april 2013

Stockholm del 2

Har haft en helt underbar dag idag, inte gjort så mycket egentligen.

När jag kom fram till Stockholm så åt jag lunch då jag var då fruktansvärt hungrig, denna helg kommer inte att bli nyttig kan jag lova.

Efter att jag ätit så var jag till slussen och köpte ett periodkort 72 timmar. Efter detta så var jag vad jag tror är en av Stockholms roligaste affärer enligt mig iaf. Och det är pärlshopen i Sturegallerian. Jag bara älskar att gå och titta på alla pärlorna där, lite av himlariket:-)

Efter det så var jag en svängen på Panduro och efter det så gick vag hämtade väskorna som jag låst in på centralen. Och letade reda på hotellet. 

Softade lite på hotellet innan jag gick en sväng i närområden och kollade lite, käkade middag och åter vände till hotellet.

Nu ligger jag och tittar på Beverly Hills :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar